zondag 5 augustus 2012

Geslaagde dag

Ik heb een geweldige dag gehad op de markt.
Zowel leuke dingen verkocht alsook ingekocht.





Weer een aantal mooie foto's gemaakt en echt genoten.
Het weer was niet zo mooi, dus ik zat goed.




Ik laat hierbij een paar leuke foto's zien van wat ik momenteel in mijn bezit heb.
Veel antiek linnengoed en kant.



Ik fleur het vaak op met zijde bloemen.
Ze moeten wel een bepaalde uitstraling hebben.



Ook heb ik een prachtige katoenen doopjurk in mijn bezit met katoenen kant eraan. Ik heb een touw gespannen boven mijn kraam, en daaraan bv de doopjurk met houten knijpers aan gehangen.



Ook heb ik veel antieke handwerkspulletjes in mijn bezit, oa houten kantklosjes met kant erop.

Eigenlijk teveel om op te noemen, en laat later nog meer foto's zien.



Lieve groetjes van Ans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten